Buitenkeuken van Dekton en een nieuwe Silestone-huisstijl

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:
Mensen willen steeds meer buiten ‘leven’, het zogenoemde outdoor living is populair. En daar hoort onder andere een hoogwaardige buitenkeuken bij. In het Nederlandse klimaat moet het materiaal wel tegen een stootje kunnen. Een uitgelezen kans voor het Spaanse Cosentino om een buitenkeuken van Dekton te presenteren. Het materiaal is namelijk niet alleen kras-, vlek- en hittebestendig, maar dankzij de vorst- en dooibestendigheid blijft het in alle weersomstandigheden mooi.

Deze buitenkeuken kan dus prima in de zomer én winter buiten blijven staan. En na de winter haal je er gewoon een doekje overheen en dan is hij weer nét zo mooi als de zomer ervoor. Door de hittebestendigheid van Dekton is de buitenkeuken ook prima te combineren met diverse barbecue- of kooksystemen.

Nieuwe huisstijl Silestone

Cosentino had meer nieuws in petto. Zo lanceert de Spaanse fabrikant een nieuwe huisstijl voor zijn composietmerk Silestone. Het bedrijf spreekt van een nieuw logo vol kracht en persoonlijkheid, geworteld in de transparantie en verantwoordelijkheid die inherent zijn aan het DNA van het merk en het bedrijf zelf. Nabijheid, frisheid en eenvoud worden gecombineerd met een nieuwe typografie, ontwikkeld door Cosentino’s Image & Brand-team in samenwerking met het onafhankelijke adviesbureau Nadie, om het merk een veel meer ervaringsgericht en emotioneel karakter te geven.
Dit nieuwe beeldmerk zal worden gebruikt op alle merkcampagnes, marketingmaterialen en digitale omgevingen, en zal worden toegepast bij de aanstaande lanceringen van nieuwe kleurencollecties.